Funderingar på seans
Jag har funderat till och från på att testa om jag klarar av detta med seans. Enligt dem som "testat" min kunskap inom dessa områden säger till mig att jag klarat det utan problem - andevärlden säger till mig med STORA bokstäver att de inte "bett" mig utföra det om de inte varit säkra på att jag klarat av det. Men ändå så tvekar jag.
Jag vet att jag inte har världens bästa självförtroende och absolut inte när det kommer till dessa mediala tjänster – men jag får ofta höra att jag är enormt duktigt. Så nu undrar jag om jag inte ska försöka testa detta med seans.

Seans är att man tar kontakt med andevärlden och lämnar budskap/information/hälsingar från dem som lämnat jordelivet, ofta är det ett medium som får informationen som denne sen ska tolka och lämna till dem som är där. Personligen har jag varit på några seanser, både stora och små. Med små menar jag där alla får ett budskap eller försök till budskap. Då även vid en seans så kan man aldrig lova att man får kontakt med dem på andra sidan – det är alltid dem som avgör om de vill kontakta oss som är kvar på jordelivet. En storseans då är det endast ett fåtal som får budskap – men alla betalar ändå.

Det jag isåfall är intresserad av att prova på är en mindre seans, där jag isåfall lämnar budskap till dem som behagar att ta sig hit. Förhoppningsvis så hjälper ju andevärlden mig att komma i kontakt med deras andevänner, andefamilj eller andedjur.
Vad tycker ni att jag ska göra? Tror ni att jag klarar det? Skulle du vara intresserad av att ta dig hit och vara en testperson? Jag vet att jag klarar av andekontakt till en person åt gången – men har aldrig provat att kontakta flera stycken samtidigt eller kanske inte samtidigt men ändå under en begränsad tid.
Ni får hålla utkik på min hemsida, på min facebooksida https://www.facebook.com/profile.php?id=61563930351133 eller på https://www.facebook.com/katarina.dobelieve/ för att se om jag vågar ta steget. Informera mig gärna om du är intresserad.
Upplägget kommer isåfall vara att jag börjar med en gruppmeditation, därefter pratar man lite kort om den – därefter utför jag seansen.
Glöm inte prenumerera på mitt nyhetsbrev - det gör ni genom att fylla i er mailadress på ett utav ställena här på hemsidan där det står prenumerera i en ruta - sen får ni ett mail till den mailadress ni fyllt i som ni ska bekräfta att ni vill detta - sen är det klart och ni får det kommande nyhetsbrevet.
Ljus och Kärlek till er alla
Andra inlägg
Lämna gärna ett avtryck i min gästbok.
Det gör du genom att trycka på länken Guestbook
Gilla mig gärna på Facebook - 
Nyhetsbrev
Jag kommer skicka ut nyhetsbrev oregelbundet. Där kan dyka upp tävlingar, påskägg och kanske tittar tomten in. Fyll i din mailadress, så missar du inte detta
Om ni vill ha svar så måste ni fylla i er mailadress, annars kan jag inte svara er
